Ocatavia odpala ale od razu gaśnie POMOCY

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Enriquez
    RS
    • 2009
    • 7685
    • Superb III (3V3)

    #26
    kurcze, ile głów tyle pomysłów..

    Immo raczej bym wykluczył, choć zachowuje się dokładnie tak jak Twój samochód, z tym że tak czy inaczej można się (chyba) połączyć z gatewayem. Aż muszę to u siebie sprawdzić. Po utracie komunikacji immo z pastylką w kluczyku samochód po sekundzie gaśnie. Z tym, że aby przetestować go VAGIem, wcale nie trzeba go odpalać, więc nie jestem pewien, czy immo ma tu jakieś znaczenie. VAGowi, bardziej potrzebne jest zasilanie wszystkich sterowników a immo tylko nie pozwala na odpalenie silnika.

    arturo_freestyl,

    Jak miałeś takie kłopoty z zegarami to u Ciebie by się wszystko zgadzało, bo w zegarach wlasnie masz immo. Pytanie, czy sprawdzałeś czy w takim właśnie stanie można się było połączyć VAGiem z samochodem ???
    Pozdrawiam
    Marcin

    Komentarz

    • lpawlak
      Drive
      • 2009
      • 64

      #27
      Witam
      miałem to samo zawiozłem lawetą z assistance samochód do warsztatu na Syreny 14.
      Nie było komunikacji ich komputera diagnostycznego VAS z komputerem samochodu tez było wilgotno. Długo im doszło żeby znaleźć przyczynę myśleli że to komp wymontowali go i zawieźli do jakiegoś speca od tego okazało sie ze komp ok.
      Po paru dniach stwierdzili że coś zamokło po akumulatorem i skasowali mnie na 800 zł.
      od tego momentu nie ma z samochodem problemu.
      Pozdrawiam
      1.9TDI BXE 144.8KM 322.5 Nm by MR Motors

      Komentarz

      • paweł874
        Classic
        • 2010
        • 8

        #28
        jak ja miałem tak z moją skodą że gasła to komputer pokazywał usterke przepustnicy.
        http://naszpsiak.blogspot.comnaszpsiak
        Wadlewski Paweł

        Komentarz

        • michaloctavia
          Classic
          • 2011
          • 37

          #29
          W passacie 1.9 tdi BKC miałem taką sytuację dwukrotnie

          #1 Elektryczna pompa paliwa w zbiorniku to raz i laweta spod domu
          #2 Pompowtryskiwacz po 6000km - podczas jazdy i także lawet
          Poszukuję chętnych na zakup gałki od Octavia II ze sklepu www.vw-shop.pl

          Przy zakupie 5 sztuk jest fajny rabat.
          Chętnych proszę o kontakt: [email protected]

          Komentarz

          • arturo_freestyl
            Rider
            • 2010
            • 704

            #30
            Zamieszczone przez Enriquez
            kurcze, ile głów tyle pomysłów..

            Immo raczej bym wykluczył, choć zachowuje się dokładnie tak jak Twój samochód, z tym że tak czy inaczej można się (chyba) połączyć z gatewayem. Aż muszę to u siebie sprawdzić. Po utracie komunikacji immo z pastylką w kluczyku samochód po sekundzie gaśnie. Z tym, że aby przetestować go VAGIem, wcale nie trzeba go odpalać, więc nie jestem pewien, czy immo ma tu jakieś znaczenie. VAGowi, bardziej potrzebne jest zasilanie wszystkich sterowników a immo tylko nie pozwala na odpalenie silnika.

            arturo_freestyl,

            Jak miałeś takie kłopoty z zegarami to u Ciebie by się wszystko zgadzało, bo w zegarach wlasnie masz immo. Pytanie, czy sprawdzałeś czy w takim właśnie stanie można się było połączyć VAGiem z samochodem ???
            nie sprawdzałem...
            Octavia FWD 370KM/460Nm + NX
            ET 14,607 - Bemowo 2011
            ET 13,482 - Ryki 2012
            ET 13,014 - Ełk 2013
            ET 12,939 - Ryki 2015
            0-200km/h - 13,2s
            2 v-ce Mistrz Polski FWD TURBO PROFI 2015 1/4Mili

            Komentarz

            • pawulon1971
              Ambiente
              • 2010
              • 196

              #31
              a nie użyczałeś komuś prądu przez szelki ? mogłeś złapać jakieś ścierwo z tamtego auta
              Paweł

              Komentarz

              • michaloctavia
                Classic
                • 2011
                • 37

                #32
                wirusa
                Poszukuję chętnych na zakup gałki od Octavia II ze sklepu www.vw-shop.pl

                Przy zakupie 5 sztuk jest fajny rabat.
                Chętnych proszę o kontakt: [email protected]

                Komentarz

                • maciacho
                  Drive
                  • 2010
                  • 51

                  #33
                  Nie podłączałem nic. Może wiecie jak wyjąć zegary po odkręceniu tych 2 śrubek z lewej i prawej?

                  Komentarz

                  • Andrev3
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 6116

                    #34
                    maciacho, od góry są dwa zaczepy. Najlepiej włóż coś płaskiego i cienkiego od góry i sam wyskoczy
                    RENT COMPLEX

                    DACAR.team

                    Komentarz

                    • kowal 2002
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2006
                      • 5161

                      #35
                      Najlepsze są dwa zwykłe noże kuchenne ( takie do masła, najlepiej bez ząbków ). Wkłada się je mniej więcej 5 cm w lewo i w prawo od środka licznika, tak jak napisał Andrev3, pomiędzy górę licznika i tapicerkę deski rozdzielczej. Wkłada się je płasko, bez żadnego podważania, przechylania góra-dół, bo od razu pęknie szybka w liczniku.

                      maciacho a sprawdzałeś, tak jak ktoś tu już sugerował, spód skrzynki bezpieczników w komorze silnika, tam gdzie wychodzą wszystkie przewody od bezpieczników, przekaźników. Te objawy ładnie do niej pasują...
                      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                      Komentarz

                      • michaloctavia
                        Classic
                        • 2011
                        • 37

                        #36
                        Gdyby błąd był w gateway lub zestawie wskaźników to nawet by nie zakręcił
                        Poszukuję chętnych na zakup gałki od Octavia II ze sklepu www.vw-shop.pl

                        Przy zakupie 5 sztuk jest fajny rabat.
                        Chętnych proszę o kontakt: [email protected]

                        Komentarz

                        • maciacho
                          Drive
                          • 2010
                          • 51

                          #37
                          A może wiecie jak się dobrać do środka zegarów aby zobaczyć czy nie ma jakiegoś zwarcia? Są dwie śrubki ale nic to nie daje a pod wyświetlaczem nie ma śrubek i kurcze nie można tego rozebrać.

                          Komentarz

                          • kowal 2002
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2006
                            • 5161

                            #38
                            maciacho, jeśli nie jesteś zaawansowanym elektronikiem to nie masz tam po co zaglądać. Ta górna płytka z zegarami i LCD to tylko element wykonawczy ( światełka, wskaźniki itp ). Wyciąga się ją "na siłę" ( ale z czuciem ), trzyma się na dwóch wielopinowych złączach. Pod spodem jest płyta główna zegarów z prockami, pamięcią itp. Ale to raczej nie to jest przyczyną twoich problemów.
                            Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                            Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                            Komentarz

                            • maciacho
                              Drive
                              • 2010
                              • 51

                              #39
                              A może to jest jakiś komunikat na wyświetlaczu radia 4 kółeczka i one nie gasną tylko się cały czas to świeci i nic innego nawet jak nacisne jakiś przycisk. Zegary wysuszyłem i złożyłem ale nic to samo cały czas. Może ktoś zna kogoś od immo aby sprawdził w jakiś sposób?

                              Komentarz

                              • centaur
                                Classic
                                • 2011
                                • 1

                                #40
                                Octavia 2 tdi podobny problem

                                Witam
                                Bardzo podobne zdarzenie miałem wczoraj wieczorem przyjechałem pod dom a rano samochód odpalił i zgasł zapaliło się najperw abs asr , potem kierownica na pomarańczowo i następnie na czerwono, hamulec na czerwono , smarowanie silnika , włączył się wentylator, silnik zgasł, po próbie odpalenia palił 15 s i gasł wentylator wyje podpienty do waga 48 błędów z czego dało się wykasować 34 najważniejsze brak połączenia ze sterownikem abs zostało, diagnoza warsztatu sterownik do wymiany, ale coś mi to nie pasuje (sterownik to koszt ok 6 tyś a warsztat chce 1,5) coś czuję się jak owca do strzyżenia, z tego co przeczytałem a to bardzo prawdopodobne winna może być wilgoć co pasuje bo przez kilka dni rano miałęm lód na szybach od wewnątrz.Jeżeli macie jakieś pomysły podrzućcie.
                                Pozdrawiam

                                Komentarz

                                • arturo_freestyl
                                  Rider
                                  • 2010
                                  • 704

                                  #41
                                  Re: Octavia 2 tdi podobny problem

                                  cos nowego w temacie?
                                  Octavia FWD 370KM/460Nm + NX
                                  ET 14,607 - Bemowo 2011
                                  ET 13,482 - Ryki 2012
                                  ET 13,014 - Ełk 2013
                                  ET 12,939 - Ryki 2015
                                  0-200km/h - 13,2s
                                  2 v-ce Mistrz Polski FWD TURBO PROFI 2015 1/4Mili

                                  Komentarz

                                  • maciacho
                                    Drive
                                    • 2010
                                    • 51

                                    #42
                                    Witajcie,
                                    Kupiłem kabel ten najtańszy commander 2,5, podłączyłem odpaliłem VW VAG commander i nic brak komunikacji! Byłem już w kropce ale odpaliłem VWtool i wybrałem diagnostyka silnika i nagle wyświetlacz zajarzył i pojawiła się kontrolka silnika zaczeło pikać airbag i coś jeszcze wszystko migać i ODPALIŁ! YAAAHHHH nagle zgasł! Euforia była krótka. Ale za drugimrazem po kręceniu rozrusznikiem jakby był zalany lub ZŁE PALIWO odpalił. Teraz odpala ale świci się airbag i kierownica na żółto ale wspomaganie jest. Niestety nie zrobiłem diagnostyki bo komputer mi padł. Mam dwie wersje: WILGOĆ i komputer miał zwieche lub ZŁE PALIWO.
                                    Dzięki wszystkim za pomoc i można zamknąć temat.

                                    [ Dodano: Sob 22 Sty, 11 14:59 ]
                                    dzisiaj ponownie nie odpaliła ale podpiąłem i tylko vag commander działa i odpala ale wszystko się świeciło. Po skasowaniu błedów nic się nie świeci i nawet żarówka z przodu była do wymiany. Jeśli chodzi o immo to nie wiem jest jakiś błąd w programie bo jak biorę odczyt immo lub kod pin to same zere wyskakują. Może to oznaka że immo jest walnięte?

                                    [ Dodano: Nie 23 Sty, 11 20:21 ]
                                    Dzisiaj też problem miałem i nie zapalała się kontrolka silnika i świec ale zapala się na czerwono kierownica i potem na żółto i gaśnie i pali się airbag na wyświetlaczu też że błąd airbaga ale odpalił bez problemu. Potem jak jechałem to nagle 3 piknięcia i miganie hamulców i nic. Po zatrzymaniu znowu paliła się kontrolka silnika potem świece kierownica airbag i odpala normalnie. Po kablu mam 7 usterek typu: 20786 airbag a dalej
                                    0525 steuergeraet im schalttafeleinsatz-j285 i dalej przy każdym numerze ten sam napis: sporadic error missing signal:0513,01C9,0532,051D,0529, 0524,0522 w sumie 7 błędów tylko nie wiem dokładnie o co chodzi ale chodzi o te kontrolki na szafie. Skasowałem błędy i znowu ok z odpalaniem nic się nie świeci.
                                    Może ktoś wie o co chodzi może ten gateway lub jakiś kabel?

                                    [ Dodano: Nie 20 Lut, 11 11:47 ]
                                    Witam wszystkich,
                                    Po wielu próbach i błędach znalazłem. Powodem tych migań gaśnięć zegarów, problemem z diagnostyką i z odpalaniem bo od razu gasł i się zachowywał jak zepsuty immo był mały piep...ny kabelek a raczej jego przerwanie pod akumulatorem przy kolumnie macphersona czy jakoś tak się nazywa. Kabel ten odchodził od skrzynki z bezpiecznikami pod maską i zawijał w ten gruby kabel co wchodzi do kabiny. Po zdjęciu izolacji czarnej okazało się że jeden drobny kabelek ma przerwe jakby był uszkodzony w serwisie lub przy produkcji samochodu a dodaje że to wszystko było zaizolowane i nie było widać z zew. Po polutowaniu odpaliłem bez problemu i wszystko powróciło do normy. Trzeba tylko błędy skasować i tyle. 10g dłubałem przy skrzynce rozkręcałem ją i to banalne jest i dużo wilgoci tam było zaśniedzień. Może komuś się przyda to rozwiązanie.
                                    Pozdrawiam

                                    Komentarz

                                    Pracuję...